35e keer wafels bakken bij SVF op 15 Maart aanstaande

05 Mar 2024 | Laatste Nieuws

Op vrijdag 15 maart 2024 is er volgens lange traditie weer de wafelactie van voetbalclub S.V.F. Want laten we eerlijk zijn: wanneer we praten over 35 keer wafels bakken, dan mogen we dat toch een traditie noemen.  Nog meer bijzonder is feit dat enkele trouwe wafelbak-dames vanaf het begin present geweest zijn.  Over trouwe vrijwilligers gesproken…..

Ook nu weer kunt u deze lekkernijen vanaf 10.30 tot 17.00 uur afhalen in de kantine op het adres Overrijnseveld 5 te Cothen. Tevens kunt u daar onder het genot van een bak koffie elkaar even ontmoeten en de wafels alvast vóórproeven.  Zoals bekend weten de wafelbaksters vanuit een “geheim recept” altijd weer heerlijke en ongekende resultaten te boeken.  Elkaar ontmoeten, verbindingen maken en met anderen in gesprek  gaan, is heel erg belangrijk vandaag de dag en dat kan dus bij S.V.F. deze dag. Maak er maar gewoon een prettig uitje van.

Mocht u niet in de gelegenheid zijn om aan te komen dan komen wij in Cothen wel bij u langs. Deze vrijdag 15 maart vanaf ongeveer 18.00 uur tot circa 20.30 uur zal onze jeugd wafels bij u aan komen bieden op uw woonadres, zolang de voorraad strekt. Dan weet u dus dat er rondom die tijd bij u aangebeld kan worden.

De prijs van de wafels is: € 1,50 per rozet van 5 hartjes.

Wij danken u uiteraard voor uw bestellingen. De opbrengsten gaan met name naar onze jeugdafdeling. Net als bij andere Cothense dorpsclubs, staat bij S.V.F. gezelligheid en sportiviteit heel hoog in het vaandel. Een zeer uitgebreid arsenaal aan vrijwilligers staat hier borg voor. Een club waar bijna iedereen elkaar nog kent en waarbij grote aandacht is voor respect en samenwerken. Nieuwe leden zijn van harte welkom, zowel bij onze jeugd als ook bij de senioren. Kom gewoon eens sfeer proeven op 15 maart, of bij een training.

Maar eerst dus lekkere wafels eten!!

Sportpark De Nieuwe Kamp
Overrijnseveld 5