Start Rabobank clubkas campagne

16 Sep 2018 | Laatste Nieuws

Beste SVF’ers,

Vanaf 1 oktober is het weer zover, dan start de Rabo Clubkas Campagne 2018. In de editie van 2017 heeft SVF een mooi bedrag van ruim €1.600 euro bij elkaar gekregen. Ook dit jaar zijn we weer van de partij met SVF
De Rabo Clubkas Campagne is een initiatief van de Rabobank Utrechtse Heuvelrug, waarin ze 150.000 euro beschikbaar stellen aan hun leden. Verenigingen in de Utrechtse Heuvelrug konden zich een tijdje geleden inschrijven om deel te nemen aan deze actie.

Hoe werkt de campagne?
Personen met een rekening bij de Rabobank, kunnen gratis lid worden van de Rabobank. Leden vergaren op deze manier stemrecht. Als je je vóór 20 september inschrijft bij de Rabobank, krijgt u automatisch een code van de Rabobank toegestuurd waarin uw gevraagd wordt om te stemmen op uw favoriete sportvereniging. Als personen na 20 september lid worden bij de Rabobank, zullen zij zelf hun unieke stemcode moeten opvragen.

Vanaf 1 oktober tot 15 oktober kunnen leden stemmen op hun favoriete sportvereniging, elke stem vertegenwoordigd een bepaald bedrag. Het gaat er dus om dat SVF zoveel mogelijk stemmen bij elkaar krijgt om uiteindelijk op een zo hoog mogelijk bedrag uit te komen.
In de onderstaande link ziet u hoe u op een gemakkelijke manier lid kan worden van de Rabobank.

IMG_0132.TRIM

Dus beste SVF’ers: Laat iedereen die u kent lid worden van de Rabobank en stem tussen 1 oktober en 15 oktober op onze mooie club.