Vrijwilligers gezocht Samenloop voor Hoop

04 Mar 2016 | Laatste Nieuws

Op 21 en 22 mei is er de Samenloop voor Hoop rondom de velden van SVF.

Inmiddels is het maximale aantal teaminschrijvingen bereikt.

Maar we zoeken nog vrijwilligers !

Wilt u ook een bijdrage leveren aan de SamenLoop voor Hoop Cothen ,wij kunnen alle hulp gebruiken!

Hieronder vindt u de verschillende vacatures:

OP-EN AFBOUWERS
Uitgebreide taakomschrijving
Plaatsen van materialen zoals hekken, tenten, elektra, podia, kramen, meubilair, catering; volgens tekening tijdens opbouw. En in omgekeerde volgorde tijdens de afbouw.

Wie zoeken wij?
Energieke mannen/vrouwen
Flexibel ingesteld, vindt het leuk om met anderen samen te werken.
Ruimtelijk en technisch inzicht is een pré.

Beschikbaarheid
Donderdag 19 mei en/of zondag 21 mei.
Inzet volgens rooster en eigen beschikbaarheid.
Aansturing vanuit de organisatie. Meerdere posities beschikbaar.

LOGISTIEKE ONDERSTEUNERS
Uitgebreide taakomschrijving
Denk aan: verhelpen van storingen, terrein netjes en operationeel houden, helpen met het wisselen van activiteiten.

Wie zoeken wij?
Flexibel en oplossingsgericht. Vindt het leuk om met mensen te werken. Ziet in elk probleem een oplossing. Is snel inzetbaar indien nodig. Ruimtelijk en breed technisch inzicht is een pré. Rijbewijs is een pré.

Beschikbaarheid
Zaterdag 21 mei en/of zondag 22 mei.
Inzet volgens rooster en eigen beschikbaarheid (ook ’s nachts).
Aansturing vanuit de organisatie. Meerdere posities beschikbaar.

Wat krijg je er voor terug?
Je maakt deel uit van een enthousiast team van vrijwilligers die samen een fantastisch 24-uurswandelevenement opzetten. Tijdens deze SamenLoop voor Hoop staan we stil bij kanker én vieren we het leven. Er zijn muziekoptredens, een braderie en verschillende ceremonies waarbij iedereen welkom is. Zo maken we samen het verschil. De SamenLoop voor Hoop Cothen wordt van begin tot eind georganiseerd door vrijwilligers.

Hoe kom ik in aanmerking?
Neem contact met ons op via onze website www.samenloopvoorhoop.nl/cothen of via Ruth Bekkering:  cothen@samenloopvoorhoop.nl

Meer over deze organisatie www.samenloopvoorhoop.nl/cothen en www.facebook.com/samenloopvoorhoopcothen