Voetbalmeiden trappen af voor Samenloop voor Hoop Cothen

25 Nov 2015 | Laatste Nieuws

Zondag 22 november was het precies nog een half jaar voordat in Cothen de SamenLoop voor Hoop wordt georganiseerd. Een evenement wat zal plaatsvinden op 21 en 22 mei 2016 op het SVF terrein te Cothen.

Aftrap
Op het voetbalveld van SVF in Cothen werd de aftrap verricht door organisatoren Petra en Anja en ambassadeur van het evenement, wethouder Wil Kosterman. Vervolgens werd er met gemengde teams een vriendschappelijke wedstrijd gespeeld van 2×25 minuten. Met deze aftrap is de werving gestart van teams die 24 uur gaan lopen en daarmee geld ophalen en aandacht vragen voor de bestrijding van de ziekte kanker. Voor meer informatie kunt u terecht op de website.

Fotoalbum
Jan van Kooten heeft prachtige foto’s gemaakt van deze middag, die kun je bekijken in ons album.

Informatieavond
Op 2 december zal er een informatieavond plaatsvinden in het Calypsotheater in Wijk bij Duurstede. Deze avond start om 19:30 uur met een inloop, waarna om 20:00 uur Petra van Haarlem-Overhand een presentatie zal geven over de SamenLoop voor Hoop. Naderhand is er ruimte voor vragen en staan de vrijwilligers van dit evenement u graag te woord. Ook is er de mogelijkheid om in te schrijven; als loopteam, vrijwilliger of survivor. U bent van harte welkom!