Verslag SVF JO12-2 vs VRC JO12-5

11 Oct 2021 | JO12-2

SVF JO12-2 – VRC JO12-5

25 september 2021

Laten we deze wedstrijd bijzonder noemen. Enerzijds omdat het de grootste uitslag is die JO12-2 (ooit) heeft behaald, anderzijds omdat op deze wijze winnen nou ook niet echt meer leuk is. Het werd maar liefst 24-1.

Bij ons vaste team ontbraken een aantal spelers, die door 3 invalspelers waren vervangen. VRC komt laat op de club aan en vraagt nog een moment van warmlopen en voorbereiding, waardoor we wat later beginnen. Vanaf het begin ligt VRC op z’n rug, daarbij ook nog eens te spartelen. De reeks aan goals begint na de eerste minuut, en eindigt in de laatste. En, ook bijzonder, iedereen scoort! Zelfs keeper Tygo, die in de tweede helft ook nog even lekker mee kan voetballen. De tegengoal van VRC (bij 23-1) wordt gelukkig groots gevierd.

Het was een bijzondere wedstrijd…..dat was het.

⚽️⚽️