Rigino Odijk naar Ghana voor vrijwilligerswerk

21 Apr 2017 | Laatste Nieuws

Vanaf 4 juli is het zover! Ik ga naar Ghana om voor 2 maanden vrijwilligerswerk te doen. Ik ga meewerken aan een voetbalproject om kinderen uit achterstandswijken te laten voetballen onder begeleiding van vrijwilligers. Deze vrijwilligers reizen mee met de organisatie “Projects-Abroad”, een wereldwijde vrijwilligersorganisatie.

Ik wil me graag inzetten voor deze kinderen door vooral veel plezier te maken. Zij leven in een wereld die voor ons bijna ondenkbaar is. In deze 2 maanden verblijf ik in een gastgezin in de buurt van Accra, de hoofdstad van Ghana. Van maandag t/m vrijdag ben ik bezig met het organiseren van trainingen, wedstrijden en andere leuke activiteiten.

De afgelopen maanden heb ik vaak de vraag gekregen hoe je geld kunt doneren. Alle kosten die ik heb, neem ik voor mijn eigen rekening.  Wel wil ik graag geld inzamelen om in Ghana spullen te kopen voor het project en de kinderen. Bijvoorbeeld ballen, schoenen, sportkleding etc.

Als eerste steuntje in de rug hebben alle sponsoren van SVF toestemming gegeven om een aantal shirts mee te geven naar Ghana !  Bovendien staat er op de bar in de kantine van SVF een inzamel box.

Wil jij, of jouw bedrijf graag geld doneren waarbij al het geld 100% bij het goede doel terecht komt?
Doneer dan op deze rekening: NL73 RABO 3463686090 t.n.v R. Odijk.

Heb je vragen? Stuur mij dan een berichtje via mijn Facebook pagina of bel 06-43183226

Op mijn Facebook pagina kun je straks ook de tussenstanden van de inzamelingsacties vinden en de verslagen over mijn periode in Ghana.

Groet,

Rigino Odijk