Relatie beheer & Sponsor activiteiten

Sponsoren zijn net zoals vrijwilligers voor SVF onmisbaar. Wij doen er veel aan om nieuwe sponsoren te overtuigen om zich bij SVF aan te sluiten. Minstens zo belangrijk is om te zorgen dat onze sponsoren zich ook prettig voelen bij SVF. Voor de een betekent dit zo relevant mogelijk onder de aandacht te komen bij onze leden en bezoekers, voor de ander is dit waardering en aandacht vanuit SVF.

Iedereen binnen de PR commissie en het bestuur van SVF is verantwoordelijk voor een goede relatie met de sponsoren, schaffen wij als vereniging bijvoorbeeld zelf producten aan, dan is het logisch dat eerst bij sponsoren wordt gekeken. Daarnaast proberen we het voor leden en bezoekers zo laagdrempelig mogelijk te maken om in contact te komen met een relevante sponsor.

Werkzaamheden:

In samenspraak met sponsoren bedenken van acties of relevante aanbiedingen voor onze leden. Proactief informeren van sponsoren over ontwikkelingen binnen de club die voor hen belangrijk zijn of kansen biedt. Organiseren activiteiten voor sponsoren tijdens wedstrijddagen, begeleiding van sponsoren op dit soort activiteiten en/of collega’s van de pr commissie of bestuur deze sponsoren laten begeleiden.

Gewenste profiel vrijwilligers:

• Relatiebeheerder
  • Teamplayer
  • Resultaatgericht
  • Netwerker

Meer informatie of aanmelden kan via pr@svfcothen.nl