OM4U jeugdtoernooi weer een succes !

16 May 2016 | Laatste Nieuws

Afgelopen zaterdag alweer de 6e keer dat we het jeugdtoernooi bij SVF georganiseerd hebben voor de E- en de F-teams.

Na enkele vergadering met de toernooicommissie stond er weer een toernooi wat  perfect is verlopen. Het toernooi werd zaterdagmorgen om 09.00 uur geopend door de hoofdsponsor Claudia Klein van OM4U. De eerste wedstrijden werden vervolgens om 09.15 gestart.  Het weer werkte deze dag ook mee. Was wel wat frisser dan de dagen voorafgaand aan het toernooi maar het was ideaal voetbal weer.

8 poules met elk 5 teams hebben via een strak schema gestreden voor de prijzen. Naast de normale prijzen werden er ook sportiviteitprijzen vergeven. De Goodwill Fair Play Cup wordt gesponsord door Andre Verbeek van Goodwill Stukadoors.

De scheidsrechters beoordelen het team, de leiding en de ouders aan de zijlijn tijdens een wedstrijd en geven daar punten voor. Het sportiefste team uit elke poule krijgt uiteindelijk tijdens de prijsuitreiking een beker uit handen van Andre Verbeek.

Als je op zo’n dag al deze kinderen, leiders en ouders bezig ziet dan doet dat mij altijd goed. Tevreden verenigingen en vooral het spelplezier en de vreugde afsluitend op het podium maken deze dag tot één van de hoogtepunten van het seizoen.

Dank voor al de vrijwilligers die een bijdrage hebben geleverd aan deze dag: de scheidsrechters, het personeel achter de bar, Marieke de Kruijf voor het maken van de foto’s, Jos van Rijn voor het beschikbaar stellen van het podium, Dirk voor de EHBO, Joop, Hans de Ligt voor de PR, Good Clean Making voor het schoonhouden van de toiletten, de mensen die spontaan even helpen als het ze gevraagd wordt en natuurlijk de leden van de toernooicommissie.

Speciale dank nogmaals voor onze beide sponsoren Claudia Klein van OM4U en Andre Verbeek van Goodwill Stucadoors voor hun enthousiasme en steun voor het organiseren van dit toernooi.

Zaterdag 11 juni is het tweede gedeelte van dit jeugdtoernooi bij SVF. De C2, C3, D2 en D3 spelen dan ook hun toernooi. Een mooie gelegenheid om eens een kijkje te komen nemen bij de jeugd van SVF op hun eigen toernooi.

John Stooker

Foto’s van de F- wedstrijden