Nieuwjaarsreceptie

08 Dec 2015 | Laatste Nieuws

Op 3 januari 2016 houden we onze traditionele Nieuwjaarsreceptie.  Onze receptie is voor alle Cothenaren en mensen uit de omgeving.

Ik hoop dat talloze verenigingen vanuit onze gemeente naar De Nieuwe Kamp komen, om elkaar de beste wensen te doen. En uiteraard hoop ik daar (bijna) alle S.V.F.ers te ontmoeten !

En natuurlijk niet te vergeten onze sponsoren, ook jullie zijn van harte welkom.

Vooraf is er weer het “oliebollen-mix-toernooi”,  hetgeen inmiddels ook traditie is. Kom op S.V.F.ers, loop je extra kilo’s er hier maar weer eens vanaf !
Gezellig, om samen met anderen een balletje te trappen. Vorig jaar waren er een kleine 60 deelnemers, ik stel voor dat we dit jaar voor minimaal 80 aanwezigen gaan !

Kortom: drie januari : mix-toernooi met aansluitend nieuwjaarsreceptie vanaf 15.00 uur !

Iedereen uit Cothen en omgeving,  SVF-ers, collega verenigingen, sponsoren, burgemeester, wethouders en andere overheidsdienaren: samen met je partner ben je hartelijk welkom. Zegt het voort!

Met vriendelijke groet namens het bestuur:

Kees Mocking