Nare gebeurtenissen

08 Feb 2017 | Laatste Nieuws

Mensenkinderen wat een week zeg…… Een heftige week met een drietal nare gebeurtenissen. Het gaat om drie vrijwilligers bij onze club.

Ik begin met Xander Brandts. Xander heeft vorige week tot tweemaal toe een herseninfarct gehad. Xander is meteen opgenomen en ook vrij snel geopereerd. Op dit moment gaat het wel iets beter, maar er is nog veel onzekerheid. Xander heeft nog een behoorlijke weg te gaan met zaken als: fysiotherapie en logopedie. Esther informeert ons telkens.
Tot op heden verblijft Xander in het DIAK Utrecht, Verpleegafdeling A1 Neurologie, kamer 103, Postbus 80250, 3508 TG Utrecht.

Dan komt onze donderdagavond barman Jan van Impelen vorige week te vallen. Na zijn bardienst is Jan buiten gevallen en waarschijnlijk zelfs twee keer. Behoorlijke schade aan zijn hoofd was het gevolg. Ik heb een foto gezien van Jan en daar wordt je niet blij van kan ik zeggen. Jan is wel gewoon thuis heb ik begrepen.

En vervolgens bereikt ons het bericht dat Hans Meijer een zware hartaanval heeft gehad. Tijdens het leiden van een wedstrijd bij onze buren Aurora, is Hans onwel geworden. Na een bezoek aan de huisartsenpost is meteen de weg naar het UMC gekozen. Daar is Hans zondagavond nog gedotterd, echter daar is het nog niet mee gedaan. Hans moet op korte termijn een operatie ondergaan waarbij drie aders behandeld moeten worden. We worden op de hoogte gehouden door zijn vrouw Willemijn.
Het verpleegadres van Hans is: Hans Meijer, UMC Utrecht, postbus 85500, 3508 GA Utrecht, kamer 1. Maar als je dit erop zet dan komt het aan zegt Willemijn.

Best schrikken dus allemaal en laten we hopen dat vanaf nu het herstel voor allen weer in zal gaan. We wensen natuurlijk partners en kinderen ook alle goeds en wat mij betreft gaan we veel kaarten sturen met opbeurende berichten.

Vanaf deze plek in ieder geval heel veel sterkte en alle goeds voor Xander, Jan en Hans.

En bij S.V.F. hebben we sowieso aandacht voor dergelijke situaties. Bij ziekenhuis opname van leden en of vrijwilligers wordt daar in  iedere bestuursvergadering aandacht voor gevraagd. Een bloemetje of een ander aardigheidje werkt zeer motiverend weten we. Oftewel: ken je iemand met problemen ? Laat het ons alstublieft weten.

Groet,
Mede namens Het Bestuur: Kees

Schrijf je in voor de nieuwsbrief