Mis het niet !

02 Jan 2017 | Laatste Nieuws

Rondom de vraag of we een zondagclub blijven, of dat we naar de zaterdag gaan, gaan we de volgende stappen nemen.

Er zijn drie stuks informatiebijeenkomsten als volgt:

• We gaan op donderdag 12 januari om 19.00 uur om tafel met de selectiespelers samen met de staf en de spelers van het derde met daarbij onze dames 1

• Op woensdag 18 januari gaan we om 19.00 uur in gesprek met onze jeugd vanaf 15 jaar

• En op donderdag 19 januari om 19.00 uur gaan we in gesprek met alle vrijwilligers en supporters.

Uiterlijk half maart 2017 zullen we een standpunt in gaan nemen vanuit het bestuur.

Als bestuur zijn we van mening dat dit een dermate belangrijke item is binnen S.V.F., dat we dit in een extra te beleggen ALV gaan brengen. Daarin zullen we het definitieve bestuursvoorstel gaan voorleggen aan onze leden.

Namens Het Bestuur,
Kees Mocking