Met z’n allen naar FC Utrecht!

13 Feb 2017 | Laatste Nieuws

Met z’n allen naar FC Utrecht!

De leden van S.V.F. Cothen zijn door FC Utrecht uitgenodigd de wedstrijd tegen ADO Den Haag op zondag 5 maart te bezoeken tegen sterk gereduceerde tarieven. Laten we met z’n allen naar Stadion Galgenwaard gaan die dag om ‘UUUUU!’ aan te moedigen!

Een leuker teamuitje dan het bezoeken van een Eredivisiewedstrijd is er toch bijna niet te bedenken? Wat ook mooi is, is dat van elk door een S.V.F. Cothen lid gekocht kaartje door FC Utrecht 1 euro wordt teruggestort in onze clubkas. Daarvan kunnen we in de toekomst bijvoorbeeld nieuwe ballen aanschaffen, of werkzaamheden verrichten aan de kantine en de kleedlokalen. Als je naar FC Utrecht – ADO Den Haag gaat, help je dus ook óns cluppie!

Kaartjes kosten, voor jou als S.V.F. Cothen lid, slechts 7,50 euro (jeugd) of 12,50 euro (volwassenen). Bestellen kan heel eenvoudig en snel via internet

Wij hebben er alvast zin in, jullie toch ook?!

Schrijf je in voor de nieuwsbrief