Kaartverkoop FC Utrecht – De Graafschap

06 Apr 2016 | Laatste Nieuws

KAARTVERKOOP FC UTRECHT – DE GRAAFSCHAP

Een tweede seizoenshelft met veel aantrekkelijke voetbalwedstrijden in de Galgenwaard !!

Een team van FC Utrecht medewerkers zet zich in voor goede contacten en het organiseren van activiteiten met regionale voetbalverenigingen, zoals SVF Cothen.

Op woensdag 20 april 2016 speelt  FC Utrecht om  18.30 uur  een competitiewedstrijd  tegen  De Graafschap.

Voor deze  wedstrijd  nodigen wij de leden van uw vereniging  SVF Cothen  uit om tegen gereduceerde tarieven de wedstrijd bij te wonen.

En hiermee helpt u ook uw vereniging want van het bedrag van elke verkochte toegangskaart is € 1,– bestemd voor de kas van SVF Cothen !

De prijs van de toegangskaarten bedraagt: Jeugd tot 18 jaar € 7,50, 18 jaar en ouder € 12,50.

Toegangskaarten kunnen via deze link besteld en betaald worden.

De kaartverkoop start op donderdag  7 april en loopt door tot aan de wedstrijd (zo lang de voorraad strekt).

De kaarten worden per e-mail naar u gestuurd via een pdf bestand met e-tickets.

Met vriendelijke groet,
FC Utrecht