Extra Algemene Leden Vergadering 12 april

23 Mar 2017 | Laatste Nieuws

Het bestuur van SVF nodigt u uit  voor een extra ingelaste ledenvergadering op
woensdag 12 april 2017 om 20.00 uur in de kantine van SVF inzake:

Zaterdag / Zondag voetbal

Agenda:

1. Opening

2. Mededelingen

3. Bestuur advies Zondag – Zaterdag

Het Bestuur zal op de extra ingelaste Algemene Leden Vergadering (welke gehouden wordt op woensdag 12 April 2017 aanstaande) het volgende adviseren:
Onze selectieteams, dat wil zeggen het huidige eerste en het tweede zondag elftal, zullen vanaf komend seizoen op zaterdag hun competitie wedstrijden gaan spelen.

Er zijn wel duidelijke en belangrijke nuances opgenomen als volgt :

* S.V.F. wordt géén zaterdagclub ! Wij bedoelen daarmee het volgende: Bij S.V.F. blijft de mogelijkheid om op zondag te kunnen voetballen. Ons huidige damesteam, alsook het derde elftal blijven op zondag competitie spelen. En ook de “krasse knarren” blijven op zondag hun training verrichten. Het zou ook heel goed mogelijk kunnen zijn dat er spelers op zondag willen blijven spelen, zodat mogelijk zelfs een extra elftal op zondag zich aan kan melden.

* Stel je voor dat er op enig moment diverse teams zich aanmelden om bij ons op zaterdag te spelen, waardoor de  capaciteit dit niet meer toe zou laten. Op dat moment zal het zo worden dat het nieuwst komende team de gelegenheid krijgt om op zondag te gaan voetballen, tot het moment dat er op zaterdag weer ruimte vrij komt.

* Diverse S.V.F.ers gaan op zaterdag graag bij onze buren van S.V.L. kijken. En S.V.L.ers zijn met regelmaat te gast bij ons. Wij zullen ons uiterste best doen om in overleg met de K.N.V.B. onze thuiswedstrijden te spelen als S.V.L. uit speelt.

Wij huldigen hiermee onze standpunten; dat we zoveel mogelijk mensen uit Cothen en omgeving graag willen laten voetballen bij S.V.F. en ook dat ieder team bij S.V.F. even belangrijk is.  Natuurlijk zijn onze Heren 1, Dames 1 en JO onder 19 de “vlaggendragers” bij onze club, maar de aandacht voor alle andere teams mag en zal daar niet onder lijden.

Voorstel ter besluit om met onze twee S.V.F. selectieteams vanaf het seizoen 2017-2018, competitie te gaan spelen op zaterdag in plaats van zondag.

4. Rondvraag

5. Sluiting