De jubilarissen van 2016

27 Mar 2017 | Laatste Nieuws

De jaarlijkse uitreiking van de speldjes voor het jubileum van het lidmaatschap was gepland voor de wedstrijd SVF 1 – WV-HEDW. De jubilarissen hadden tijden de nieuwjaarsreceptie al een oorkonde gekregen en voor afgelopen zondag waren ze uitgenodigd om, samen met hun partner onder het genot van een heerlijk kopje koffie en een stukje SVF-taart, het speldje uitgereikt te krijgen. Het 1e maakte zijn opwachting om de hand te drukken van de jubilarissen die SVF al jarenlang steunen. De jubilarissen maakte gelijk gebruik van deze gelegenheid om het 1e en de staf succes te wensen.

De volgende leden kregen het speldje uitgereikt gekregen:
Mark Mocking (25 jaar)
Rob Mocking (25 jaar)
Arjan Maatman (25 jaar)
Robert van den Bogaard (40 jaar)
Ad Odijk (50 jaar)

Er waren een aantal leden afwezig, maar ook zij krijgen hun speldje uitgereikt.
Johan Verbeek (25 jaar)
Cor van Straaten (50 jaar)
John Rijken (50 jaar)
Ed van Woudenberg (50 jaar)
Piet Zumbrink (60 jaar)

SVF is erg blij dat er zoveel jubilarissen zijn en wil door middel van het uitreiken van het speldje daarmee zijn waardering laten zien.

Na de uitreiking zijn de jubilarissen nog gaan kijken naar de wedstrijd en konden genieten van de overwinning van SVF (3-0).

Schrijf je in voor de nieuwsbrief