Dankwoord organisatie SamenLoop voor Hoop

30 Jun 2016 | Laatste Nieuws

Ruim een maand geleden stonden we in de de startblokken om de SamenLoop voor Hoop te beginnen.  Met 700 deelnemers, hebben we 24 uur lang gewandeld om geld in te zamelen voor kankeronderzoek.

Het terrein van SVF werd met behulp van vele vrijwilligers, omgetoverd tot een paars festivalterrein, met haar vele kramen en activiteiten.

Er is gelachen, er vloeiden tranen, er ontstonden bijzondere gesprekken, er is gezongen en gedanst. Blije kindergezichten op het kinderplein en tijdens de kinderloop maakten het weekend nog mooier.
Met elkaar hebben we stilgestaan bij de ziekte kanker.

Tijdens de kaarsenceremonie, met duizenden lichtjes, op de muziek van Maatvol, hebben we de mensen herdacht die er niet meer waren.  Nog dagelijks wordt er gesproken over dit weekend, dat velen in het hart heeft geraakt.

Als organisatie kunnen we met trots terugkijken op een warm en bijzonder evenement.

Met onze speciale dank aan de voetbalvereniging van SVF, waar wij als organisatie van de SamenLoop voor Hoop, ons vanaf het eerste moment (1,5 jaar geleden) thuis hebben gevoeld. Zij hebben er mede voor gezorgd dat de SamenLoop voor Hoop Cothen een groot succes was. Bedankt en tot over drie jaar!

Organisatie SamenLoop voor Hoop Cothen

Schrijf je in voor de nieuwsbrief