Redactie clubblad + nieuwsbrief

De Loeier is een jarenlang begrip onder SVF leden, in de beginjaren was dit de enige manier waarop SVF met haar leden op afstand communiceerde. De wereld verandert snel en daarmee ook de communicatie behoefte en mogelijkheden, De Loeier heeft daardoor net als bijvoorbeeld kranten een andere functie gekregen. Door bijvoorbeeld meer  verdieping aan te brengen in communicatie voor en over SVF moet dit voelen als een cadeautje dat op de mat valt.

De redactie wordt opnieuw opgezet en gaat aan de slag met een nieuwe opzet van het clubblad, iets om langer te bewaren. De actuele informatie ontsluiten we via de website en sociale media, maar ook via samenwerking met De Wijkse Courant en Het Groentje.

Ook denken we na over een nieuwsbrief die wordt gevuld door de redactie en wordt verspreid via e-mail of indien gewenst de fysieke brievenbus.

Werkzaamheden:

Vervaardigen clubblad door middel van interviews, foto’s, programma voor het hele seizoen, achtergronden en sponsor uitingen, van dusdanige kwaliteit dat dit clubblad langere tijd zal worden gebruikt en/of bewaard.

Verzamelen (email) adressen voor nieuwsbrief abonnees, vullen van deze nieuwsbrief met SVF activiteiten, foto’s en mededelingen. Verzending van deze nieuwsbrieven aan ‘abonnees’

Gewenste profiel vrijwilligers:

• Communicatieve vaardigheden
  • Teamplayer
  • Resultaatgericht
  • En verder zoeken we mensen die kunnen interviewen, vormgeven of fotograferen.

Meer informatie of aanmelden kan via pr@svfcothen.nl