SVF MO13-1 tegen VV De Dreef MO13-1

01 Apr 2017 | MO13-1, Pupillen

Het was een belangrijke wedstrijd vandaag op 1 april want als we deze wedstrijd zouden winnen hadden we grote kans om kampioen te worden. Maar ja dan moesten we eerst deze wedstrijd zien te winnen.

De aftrap was genomen door vv De Dreef. Na ongeveer 7 minuten schoot de laatste man de bal hoog naar voren richting het doel en belande in het doel we waren er verbaasd van. Dat was even een tegenvaller, maar vier minuten later had de voorhoede een mooie actie en schoot Floor de bal in het doel. Vlak voor rust kwamen we op voorsprong door een mooie paas van Teuntje op Floor.

2-1 ruststand, Anouk en Ilse hadden de laatste tips meegegeven en we gingen verder met de tweede helft.

Het was erg spannend want de kansen gingen over en weer. Met nog een paar minuten te spelen scoorde vv De Dreef 2-2. Dat was een grote teleurstelling voor ons. In de laatste mintuut had Lisa nog een kans, maar helaas de bal ging op de paal.

De wedstrijd eindigde in 2-2, maar we hebben nog steeds kans om kampioen te worden. Dus meiden zet hem op!!

Floor Koster

Schrijf je in voor de nieuwsbrief