SVF MO13-1 tegen Focus’07 MO13-2

04 Dec 2016 | MO13-1, Pupillen

Het is zaterdag ochtend 3 december we moeten om 9:45 verzamelen. We moeten tegen het meidenteam van Focus. Waar we de vorige keer 4-0 van hebben verloren en die keer daarvoor 8-0.

Maar we begonnen de wedstrijd sterk. En dat leverde ook iets op want we konden het 0-0 houden. Na de rust gaan we er weer volle bak tegen aan. En de meiden die wissel stonden moedigde goed aan. Maar dan is er een foute communicatie tussen mij en Maud. Want ik dacht dat Maud de bal zou pakken en Maud dacht Nova pakt hem wel. Maar dat was dus niet zo. De tegenstander maakt er gebruik van want ze pakt de bal en schiet hem in het goal. Jammer maar het maakt niks uit. Want wij gingen gewoon laten zien dat wij dat ook konden.

Lisa die er weer in mag na dat ze een tijdje wissel heeft gestaan. En wat gebeurde er toen de wedstrijd is bijna afgelopen en de spanning loopt op. Lisa maakt een doelpunt. Jes dat ging er over het veld en natuurlijk veel gejuich. Toch moeten we nog even verder maar het gaat lukken. Ik voelde het gewoon. Een minuut later werd er afgefloten.

Dat betekende dat we 1-1 gelijk hadden gespeeld we vlogen elkaar om de hals. Het was gelukt van 8-0 verliezen naar 1-1 gelijk spelen. Het was een leuke wedstrijd.
Groetjes Nova

Schrijf je in voor de nieuwsbrief