SVF JO13-G tegen mama’s en pappa’s

15 Dec 2016 | JO13-3, Pupillen

Op Zaterdag 10 december stond er voor de jongens en meiden een wedstrijdje tegen SVL in de planning.
Helaas werd deze op woensdag afgemeld en was het volgens Marco of trainen of wie weet konden we met wat ouders een team maken om op zaterdag tegen ze te voetballen. In de app was het allemaal snel geregeld en iedereen vond het een goed idee.

Daar stonden we dan op zaterdagochtend om 10.00 op het veld voor de warming up dit alles onder leiding van Arnold die zelf vanwege een probleem met zijn schouder niet mee kon doen.

Na de warming up nog even snel de elftal foto’s en toen floot Hinke, die zich als scheidsrechter had aangeboden, voor aanvang van de wedstrijd.De papa’s en mama’s waren nog niet zo heel erg wakker en nog voor wij het door hadden stonden we door een prachtige goal van Wisse al snel tegen een achterstand aan te kijken.

Vanaf dat moment ging het gelijk op en ging het spel op en neer en waren er voor beide goals genoeg kansen. Vooral de voorhoede van de ouders  lieten de nodige kansen liggen. Hierdoor bleef  tot ver in de tweede helft  1-0 maar gelukkig vloog een bal vanaf de rand 16 er toch nog in en stond de 1-1 op het scorebord.  Dit was ook de eindstand van een leuk potje voetbal tussen de ouders en de kinderen.

Hierna kwamen de strafschoppen dat was voor de meeste ouders toch ff een dingetje en deze serie werd dan ook verdiend gewonnen door de meiden en jongens.
Namens alle mama’s en papa’s kinderen dank jullie wel voor de voetballes, vooral de strafschoppen hebben nog wel een puntje van aandacht nodig.

Daarna was het tijd voor koffie en het napraten waar het fout ging en hoe leuk het wel niet was om zo bezig te zijn op het veld, voor sommige was de derde helft wel erg lang. Marco was toen in de kantine voor de kinderen druk bezig met de welverdiende tosti’s.

Het was volgens zowel de ouders als de kids een leuk potje voetbal wat zeker nog een keer gedaan moet worden, dus zet hem alvast maar in de agenda aan het eind van het seizoen dan verwacht ik weer alle ouders op het veld.

Dank Marco voor het organiseren, Nancy voor de tenues, Hinke voor het fluiten, al was ze aan het eind toch wel even de tel kwijt, Joop voor het misbruiken van het veld en Arnold voor het coachen.

Schrijf je in voor de nieuwsbrief