SVF JO13-3G tegen CDW JO13-4

15 Jan 2017 | JO13-3, Pupillen

Op 14 januari 2017 speelden we een oefenwedstrijd tegen CDW JO13-4. De wedstrijd begon en al gauw scoorde Luuk de 1-0. Toen werd er een overtreding gemaakt en wij kregen een penalty. Luuk schoot hem in de kruising 2-0. Daarna schoot Quinten naar Kaisa en toen maakte Kaisa de 3-0. Toen was er rust.

DW had nog geen kansen gehad en we begonnen met een goed gevoel de tweede helft. Op het begin van de tweede helft maakte Luuk de 4-0. Ineens kreeg CDW veel meer kansen en moesten we blijven vechten want we hadden de wedstrijd zeker nog niet gewonnen. Gelukkig maakte Thomas de 5-0. Daarna scoorde Luuk nog een keer en kregen we meer zelfvertrouwen (6-0).

CDW werd toch sterker en maakte de 6-1. Snel daarna scoorde CDW de 6-2 en de 6-3. Er was nog 3 minuten speeltijd. En dus begonnen allebei de teams te vechten. Daarna maakte Luuk voor SVF de 7-3. En toen was de wedstrijd afgelopen.

We hebben veel geleerd en heel veel naar elkaar over gepased.

Groetjes,

Femke van Bemmel (JO13-3G).