SVF JO13-1 tegen SVF JO13-2

11 Dec 2016 | JO13-1, Pupillen

De scheidsrechter was Rob van Ee. De scheidsrechter floot af en de wedstrijd begon, JO13-2 had aftrap.

Het begon goed voor ons want wij hadden gelijk balbezit door een fout van de tegenstander. Na ongeveer 7 min scoorde Stijn links onder in het goal. En toen ging het maar door Finn scoort, en Jelmer met zacht hoog schot op de keeper. De keeper tikte de bal niet goed weg en daardoor is het nu 3-0 voor de JO13-1. Aan het einde van de eerste helft komt er nog een penalty voor de JO13-1. Rik nam de penalty, en hij zat er in.

Fluit signaal klinkt en de eerste helft zit er op en eindigt op een 4-0.

Tweede helft hebben wij aftrap, en dat gaat soepeltjes. Want 10 min later scoort Jelmer weer. Even later als wij weer balbezit hebben geeft Rik een diepe bal op Fabian en die geeft voor op Tijl, maar de bal gaat net over. En daar komt Rik weer met zijn acties en hij schiet de bal in het netje. even letten wij niet op en zijn ze erdoor, en ze scoren ze. Het staat nu 6-1.

Bij hun aftrap duurt het allemaal lang dus pakt Stijn de bal af en legt hem af op Tijl en die schiet hem er in. En hun nemen de zoveelste aftrap al, even later hebben we toch weer balbezit. Met Finn voorin scoort hij 8-1, hopsa dit kan niet meer fout gaan. Nu is Tijl aan de bal, een mooie actie en hij scoort. En de volgende aftrap van hun is niet de beste, want Finn heeft hem alweer en scoort.

De wedstrijd eindigt met een dikke 10-1.

Stijn