SVF JO11-1 tegen HDS JO11-1

11 Dec 2016 | JO11-1, Pupillen

Vandaag ,10 december, speelden we thuis tegen HDS, van wie we vorige week met 2-1 hadden gewonnen. We waren compleet vandaag. Gelukkig was ik zelf weer beter.

We begonnen heel sterk aan de wedstrijd en hadden binnen 10 minuten al 4 kansen en 6 cornerballen, maar de keeper van HDS was goed in vorm op schoten van Rens, Wessel, Toon en Jason. Een hele mooie opgezette aanval van ons, in de 12de minuut, werd mooi afgerond door Koen, 1-0. Rens scoorde nog uit een hoekschop, maar de scheidsrechter keurde hem af. De bal was al over de lijn geweest.

De eerste aanval van HDS was pas in de 15de minuut. Liam wist hier goed op te reageren. Na 20 minuten volgde weer een aanval van HDS, waarbij de kleinste man van het veld op de paal schoot. In de 22ste minuut zette SVF een mooie aanval op, waarbij de bal bij Lucha kwam en hij een prachtige pass op mij gaf en ik de bal in de benedenhoek schoot, 2-0.

In de tweede helft kwam HDS iets beter in de wedstrijd, maar onze keeper Liam keepte een zeer goede wedstrijd en hield vandaag zijn doel schoon, met hulp van de verdedigers Wessel, Rens, de onvermoeibare Bram en mij. SVF kwam weer terug, maar de vele kansen werden niet benut. Nog wel een paar mooie aanvallen via de zijkanten van Jason en Lucha, maar het leverde geen doelpunten meer op.

Een verdiende overwinning! Dit was de derde overwinning op rij en daarom frietjes als beloning!!

Groetjes van Merijn.