Mobiel Digitaal WedstrijdFormulier (mDWF) in het nieuwe seizoen

22 Aug 2017 | Laatste Nieuws

Mobiel Digitaal WedstrijdFormulier (mDWF) in het nieuwe seizoen

Vanaf het seizoen 2017-2018 stapt het amateurvoetbal over naar het mobiele Digitaal WedstrijdFormulier (mDWF).

Het invullen van het wedstrijdformulier zal voortaan uitsluitend met de Wedstrijdzaken-app gaan.

Download dus deze app als je trainer/leider bent zodat je alles van team kunt regelen !

LET OP: je kunt de app alleen gebruiken als je als SVF lid geregistreerd staat en het emailadres dat je gebruikt moet overeenkomen met het adres dat in de ledenadministratie vermeld staat.

Het invullen van het digitale wedstrijdformulier gaat dan niet meer via de laptop op het wedstrijdsecretariaat, maar via je mobiele telefoon of iPad.

De spelende leden zijn nu zelf verantwoordelijk voor een goed gelijkende pasfoto, dit kan de speler/speelster zelf via zijn Wedstrijdzaken-app uploaden of de speler/speelster kan dit via onze ledenadministrateur laten doen. Mocht de pasfoto volgens de scheidsrechter niet voldoen (geen goede gelijkenis) of onduidelijk zijn, dan moet de speler/speelster zijn ID laten zien. Anders geldt nog steeds de regel dat de speler/speelster niet mag deelnemen aan de wedstrijd.

Via deze link, wordt alles door de KNVB uitgelegd met een filmpje en diverse artikelen er over

En hier vindt je de Wedstrijdzaken Handleiding teamleden (trainers, leiders en spelers).

Schrijf je in voor de nieuwsbrief