Kampong JO10-4 tegen SVF JO10-1

18 Apr 2017 | JO10-1, Pupillen

Zaterdag 8 april was het weer zover, we gingen naar Utrecht uit tegen Kampong JO10-4!

De wedstrijd begon stipt om 9 uur ik mocht vandaag de aanvoerder zijn en had er veel zin in, al snel gingen de kansen heen en weer maar met 4 minuten schoot Sem de 0-1 binnen daarna mocht ik weer mijn best doen om het doel schoon te houden met een paar mooie reddingen!!

Even later was het hard op de paal van Sem en de rebound 0-2 van Jurre. Weer even later kon Sem nog net met de punt van zijn schoen de 0-3 binnen tikken, het gaat lekker zo, maar net voor rust 1-3!  Rust, even koppen bij elkaar en luisteren naar onze coach wat te doen, maar het verhaal was duidelijk doorgaan waar we mee bezig zijn.

2e helft, nu gaat het hard Imre ging solo tussen een paar spelers door van Kampong en zorgde voor de 4-1, Sem voor de 5-1. Na een goeie uittrap van mij op Jari 6-1 (assist van mij) nog even werd het 2-6 maar Jari maakte er al weer snel 2-7 van en Sem zette de eind stand op 2-8.

Top gespeeld mannen, hier kunnen we weer trots op zijn.

Na de wedstrijd moest ik snel naar de Bilt, daar speelde SVF JO11-3 en daar was ik gevraagd om te komen keepen en deze wedstrijd hebben we ook gewonnen!! Wat een leuke dag.

Groetjes van
Dustin van Woudenberg en mijn Papa

Schrijf je in voor de nieuwsbrief