Een knappe overwinning van SVF JO19-1

13 Nov 2016 | JO19-1, Junioren

De topper van de competitie op dit moment. Zo wordt deze wedstrijd door menigeen gezien. En dat klopt ook wel. De nummer 1 Renswoude JO1901 komt op bezoek bij de nummer 2 SVF JO19-1.

Beide teams lijken de spanning wel te voelen. Het is een pittige wedstrijd. Veel overtredingen, of in ieder geval momenten waarop de scheidsrechter besluit te fluiten. SVF speelt bij vlagen een goede wedstrijd. Het valt niet mee om ook echt tot voetbal te komen en het afwerken op doel is lastig. Gelukkig geldt dit ook voor de tegenstander.

In de tweede helft wordt er een terechte penalty gegeven aan SVF. Vanaf de kant wordt opdracht gegeven dat Jesse deze moet nemen. Hij gaat rustig achter de bal staan…..en knalt hem in de rechter kruising! Veel geschreeuw van ontlading door de spelers van SVF. De 1-0!

Er komen nog een paar spannende momenten voor het doel van SVF, maar bij het laatste fluitsignaal is de stand 1-0. De punten blijven in Cothen! En SVF staat weer bovenaan in de competitie.

Knap gedaan jongens !

Marieke de Kruijf

FOTOALBUM

Schrijf je in voor de nieuwsbrief